Welcome to the LifeRacer / KissMyWheels Service Center
Your satisfaction is our top priority. Since autumn 2018, we at LifeRacer / KissMyWheels have taken a new approach by offering a comprehensive repair service. No matter whether you are already a loyal customer of LifeRacer / KissMyWheels or are simply looking for a reliable repair service – we are here for you.
Our service:
Fast diagnosis: Our experienced team will quickly analyze your problem and provide a detailed repair quote within 24 hours. CHF 45,-
Customer-friendly service: We speak your language! Our service team is available to assist you in a friendly and competent manner and will be happy to answer all your questions.
High-quality repairs: We only use original parts and the latest technology to ensure your e-scooter returns in top condition.
Out-of-warranty repairs: Even if your warranty has expired, we can help you.
Pick-up and delivery service: If you don’t have a store near you, we offer a convenient pickup and delivery service. Your e-scooter will be picked up from you and returned to you after the repair.
CUSTOMER REVIEWS
"Acheté ma trottinette lundi et pour moins cher que chez d'autres revendeurs. Personnel très professionnel et accueillant. je recommande ce magasin a 1000% ! Merci encore"
Martin Fabio
"Personnel très sympathique et de bons conseils ! La roue avant a été changé en 15 minutes ! Je recommande et je reviendrai pour d'autres problèmes"
Stephane Keomanivong
"Très bon magasin, j'ai acheté 2 trotinette pour moi et ma femme. Les vendeurs sont très accueillants et donne de bon conseil. Top rien à dire."
Adrien Florio
"Bought my scooter on Monday and for less than at other dealers. Very professional and welcoming staff. I recommend this store 1000%! thanks again"
To provide the best experiences, we use technologies such as cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Failure to consent or withdrawing consent may adversely affect certain features and functions.
Functional
Always active
L’accès ou le stockage technique est strictement nécessaire dans la finalité d’intérêt légitime de permettre l’utilisation d’un service spécifique explicitement demandé par l’abonné ou l’utilisateur, ou dans le seul but d’effectuer la transmission d’une communication sur un réseau de communications électroniques.
Préférences
L’accès ou le stockage technique est nécessaire dans la finalité d’intérêt légitime de stocker des préférences qui ne sont pas demandées par l’abonné ou l’internaute.
Statistiques
Le stockage ou l’accès technique qui est utilisé exclusivement à des fins statistiques.Le stockage ou l’accès technique qui est utilisé exclusivement dans des finalités statistiques anonymes. En l’absence d’une assignation à comparaître, d’une conformité volontaire de la part de votre fournisseur d’accès à internet ou d’enregistrements supplémentaires provenant d’une tierce partie, les informations stockées ou extraites à cette seule fin ne peuvent généralement pas être utilisées pour vous identifier.
Marketing
L’accès ou le stockage technique est nécessaire pour créer des profils d’internautes afin d’envoyer des publicités, ou pour suivre l’utilisateur sur un site web ou sur plusieurs sites web ayant des finalités marketing similaires.